onsdag den 17. august 2011

Slange krea

Det var en hård kamp alle de slanger igår.
Idag er de så blevet sorteret en sidste gang,
og 34 stk. ud af de 75stk.,
er blevet rullet op, så de er klar til brug.


Så nu har jeg til nogle tasker og armbånd
og hvad jeg nu ellers finder på at lave:-)


Jeg fik syet vidre på tasken,
som jeg startede på igår,
og den er nu færdig.



 
Et armbånd blev det også til.
Tid har der også været til at få lidt flere idéer,
som lige måtte tegnes i idébogen,
så det bliv lige et par krea ting mere,
jeg gerne vil lave :-)


Så listen over ting jeg gerne vil i gang med,
er ved at blive alt for lang!
Måske det ville hjælpe,
med et par timer mere i døgnet
dedikeret til kreative projekter!

Men før mit næste slange projekt,
skal jeg lige har fundet
lidt forskellig materialer, tråd, lynlås m.m.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar